Kuka näitä mekkoja käyttää??

Olen kuullut että muillekin on käynyt vähän samoin kuin minulle. Eli ihania kankaita ilmestyy koko ajan ja innoissaan ostelee ja ompelee. Ja nyt sitten kun kaappi pursuaa mekoista ja leggareista, alkaa ihmetellä että kuinka nämä saisi sopimaan yhteen. En osaa valita kankaita sillä ajatuksella, että tietäisin mihin muihin vaatteisiin ne yhdistäisin. Kuvassa ei edes ole kaikkia, kun osa on käytössä ja pesussa...



Kaikkia olen useita kertoja käyttänyt ja sen takia sitten hyvillä mielin uudelleen muokannut. Joitakin useampaan kertaan, koska epäonnistumisen mahdollisuus on suuri kun ei ole kaavaa tai suunnitelmaa ja vain tekee....heh.

Paidoista on nyt pulaa kun taas pystyy ja haluaa housuja käyttämään. Joten muokkasin kaksi mekkoa paidoiksi. Ihan kivoja tuli. Vaikka ehkä olisi voinut vielä helmasta kaventaa vähän. Mekossa kun juurikin haluaa että helma levenee reilusti mutta paidassa taas ei niin välttämättä.

Vihreä mekko Second Chanceltä, kangas ilmeisesti Nanson ylijäämää, joten tämä mekko on todella kierrätetty! Ihastuin tähän Seelessä ja minulla on näitä kaksi (ostin toisen alennuksella)....senpä takia päätin tehdä toisesta paidan. Toiseen mekkoon olen tehnyt hihoihin uudet resorit yksivärisestä (Ommellisella oli juuri oikean väristä vihreää) koska hihat olivat aavistuksen liian lyhyet ja vaivasivat minua.











Kommentit