Villasia vauvalle

Tämä vuosi tuntuu olevan vauvojen vuosi. Useampi työkaverini, ystäväni, tuttavani ja sukulaisena saa tai on jo saanut tänä vuonna vauvan. Itse en lapsia voi saada mutta nautin kun muut saavat! Ja nyt tänä vuonna minua odottaa elämäni (ensimmäistä kertaa) suuri kunnia, olla kummina veljeni lapselle.
Vauvauutisten myötä minä pääsin käyttämään kaikki lanka-arkussani pyörineet pienet nöttöset joista ei saa kuin harmaita hiuksia, jos niistä aikuisen koossa jotain tekisi (lankojen päiden päättelyn tuskasta johtuen siis). Osa toki näistä on sellaisiakin, että olen ostanutkin lankaa joko lisäksi tai kokonaan.

http://hupsistakasilla.blogspot.fi/2016/05/vauvan-pokat.html

Lapaset
Lanka Louhittaren Luola Väinämöinen Sport
Puikko 3,5











Paita
Lanka Eden cottage Oakworth
Puikko 3 ja 3,5








Huivi
Lanka merinovilla Uncommon tread Everyday (harmaa) ja Hedgehog fibres Skinny Singles
Puikko 4,5

Tästä piti tulla minulle huivi mutta ei näyttänyt siltä joten lopetin lyhyeen ja tein vauvalle huivin. Juu, olen laiska, en jaksanut purkaa enää.






Kommentit