virkattuja pöllöjä (vaihteeksi)

http://bunnymummy-jacquie.blogspot.fi/2013/01/easy-crochet-owl-tutorial.html



Tässä taas linkki pöllömalliin, jonka löysin viime kesänä. Minä en ole tehnyt siipiä ja jos olen tehnyt pipoon tms. kiinnitettäväksi niin olen tehnyt vain etupuolen. :)
Ja olen tehnyt näitä vähän vaihdellen. Useimmiten en tee tuota viimeistä kiertoa kiinteillä silmukoilla. Joskus teen vain yhden kerroksen pääosaa (ylimmän) ja joskus teen niin että käännän työn ja teen toisen kerroksen takakautta. Virkatessa jälki on suhteellisen saman näköistä ja silmät tulevat tuohon päälle niin e paljoa näekään.
Jos joku ei vielä tiennyt, olen pöllönä pöllöihin....


Lanka Catania
Puikko 3

Lanka Catania Grande, päätupsut + jalat + nokka Catania
Puikko 3 (suosittelen 3,5 tai 4)

Tämä on tehty lähinnä jotain pikkutyttöjä ajatellen... :)
Lanka Catania
Puikko 3
Kaksi maalattua puunappia





Kommentit